marți, 1 octombrie 2013

Televiziune de doi bani (maxim)... sau despre cum am primit INTERZIS la TV!



De o perioadă de vreme întâmpin reale probleme încercând să găsesc o utilitate televizorului. Stau şi mă gândesc cât de stupid am putut fi acum un an de zile să plătesc o mini avere pe un televizor LED de ultimă generaţie cu diagonala cât Casa Poporului.
Abonament TV, bineînţeles de la RDS. De cum se desfăşoară lista de programe, sunt toate DIGI, în număr de numai 21! Fabulos dintr-o listă de o sută şi ceva de programe pe care le plătesc în abonament, 21 sunt producţie proprie a companiei de cablu şi sunt practic zero din punct de vedere al contentului! Dar să nu încercăm să ne împiedicăm dintr-atâta lucru şi ... să mergem mai departe!
Ajung pe Antene, în speţă Antena 3; Gâdea plânge că-l ceartă cine ştie cine prin Piaţa Universităţii şi, uite aşa o televiziune premiată acum ceva vreme la AIB Londra reuşeşte să cadă în capcana informaţiilor fără interes. Trec mai departe să văd ce-mi pregăteşte concurenţa! Surprize, Surprize! Toate celelalte staţii de ştiri comentează emisiunile Antenei 3! De 3 ori fabulos! De ce ar sta cineva să se uite pe B1tv sau pe RomâniaTV ca să afle ce este pe Antena 3? Este aici un non sens sau îmi scapă mie ceva?!
Îmi zic, asta e, poate n-am ales cea mai inspirată zi pentru a mă pune la punct cu informaţii de ultimă oră, aşa că îmi îndrept atenţia către nişa posturilor TV specializate pe cercetare. Dar ce să vezi, uită-te frate dacă ai la ce. Discovery-urile au fost radiate, documentarele de pe Naţional Geographic le-am văzut până le-am învăţat pe de rost, BBC Knowledge am impresia că nu-i încă funcţional şi pe prostiile de la DIGI nu mă uit din principiu.
Unii ar spune „dacă nu-ţi place, ai telecomandă, schimbă postul!”. Aşa, şi ... pe ce să schimb?
Pun mâna pe laptop şi caut nervos câteva oferte de la companiile concurente. Unii se laudă cu 40 de posturi HD alţii cu internet de 200Mbps la pachet, dar posturi de calitate nu se prea regăsesc în grila niciunuia dintre furnizori.
Noroc cu reclamele TV! N-or fi ele cele mai reuşite din lume, însă măcar cineva îşi bate capul cu ele să iasă cât mai bine pentru a reuşi să vândă produsele promovate! O să ajungem să ne enervăm când se termină calupul de reclame enervaţi fiind de programele mizerabile!

5 comentarii:

  1. Buna remarca! Chiar nu mai ai la ce sa te uiti la TV. De obicei eu ma uit pe History Channel, BBC, BBC Knowledge si Viasat (History, Nature, Explorer)...in rest, nu prea ma uit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna remarca intr-adevar , insa ...cel putin eu de am mai deschis tv-ul de mai bine de 5 ani chiar uneori amici mei glumesc pe seama mea ca nu siu cine e "etc" "etc", in fine ...( persoane de la tv)
    De ce urasc MassMedia ca ma doare in p""la cine cu cine sa casatorit si cine de cine a divortat si cacaturi de emisiuni cine pe cine combina ...f
    Vreau sa vad ceva educativ ! Ceva de la care eu raman cu ceva in cap
    Pana si emisiunile de divertisment fac parodii probabil au lipsa de inspiratie
    Nu ai nimic de vazut nimic de auzit..doar probabil filmele vazute si iar si iar vazute dar hai sa le invatam subtitrarea .
    Ca tot veni vorba de tv , emisinui , mass media etc ..
    Alin cand da plictiseala in tine iti propun sa te documentezi ( nu te grabi ) despre : Iluminismul si efectelui lui aspura masmediei :)
    PS : Ti-am adaugat blogul la blogroll .
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am noroc ca baietelul meu se uita numai la reclame si la desene animate:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este un noroc. Ati inteles gresit din articolul de mai sus, ca reclamele si desenele animate nu au un efect negativ asupra mintii telespectatorilor.

      Pentru copii este o crima in ziua de azi sa-i lasi sa se uite la tv la reclame si la desene animate.

      Formatarea si programarea creierului uman prin televizor

      http://www.youtube.com/watch?v=Eoskic7pZrc

      31 Obisnuinta cu televizorul sau inertia atentionala

      http://www.youtube.com/watch?v=AikDigYmTes&list=PL1C27957FA93F981E

      Cautati si alte linkuri cu autorul Virgiliu Gheorghe. Veti gasi foarte multe linkuri cu efectele tv asupra creierului.

      Ștergere
  4. Eu am renuntat demult la TV ma uit foarte rar

    RăspundețiȘtergere